środa, 2 kwietnia 2014

Konnichiwa!

Witam na moim blogu!

Dopiero zaczynam go pisać i jeszcze się ucze :3
Kiedyś już miałam skromnego bloga o moim życiu, ale był on... niewypałem >.< Mam nadzieję, że ten będzie lepszy.
Od razu na wstępie powiem, że jest to blog połączony z moją pasją do rzeczy kawaii, do azjatycki styli itp.
Nazwa wzięła się właśnie od zamiłowania do tego wszystkiego.
Chce znów spróbować swoich sił w blogowaniu, bo bardzo mi się to spodobało i chce nadal to robić. Gdzieś w środku zawsze miałam zamiłowanie do pisania, zarówno opowiadań, wierszyków jak i skromnego pamiętnika.

Skoro mamy już wyjaśnione sprawy związane z tym dlaczego pisze bloga, to pora przejść do kilku faktów o mojej skromnej osobie.

image

1) Mam na imię Gabriela (w ogóle nie kawaii ._.)
2) W internetach podpisuje się najczęściej Gavrila, Gavi.
3) Mam 14 lat.
4) Kocham Japonie, Chiny itp.
5) Jestem otaku ^.^
6) Lubie się wyróżniać (zwłaszcza wyglądem)
7) Zwykle jestem szarą, cichą myszką :c
8) Chce zwiedzić świat!
9) Interesują mnie zagadnienia związane z dyskryminacją, brakiem akceptacji, ale i np. polityką apartheidu.
10) Jestem fanką Usami Chan i Pandzi <333

Mam nadzieję, że was nie zanudziłam...
To jest tylko wstęp. Niedługo pojawi się dłuższa notka, którą mam nadzieję przeczytacie z zainteresowaniem :3
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz