czwartek, 1 maja 2014

Venus Angelic

Witajcie!

Jak rozpoczeliście weekend majowy? Mam nadzieję, że dobrze. Ja od rana na nogach xd. Na szczęście na świeżym powietrzu przy ładnej pogodzie. Oby tylko utrzymała się jak najdłużej.
Dziś będzie notka tematyczna o pewnej niesamowitej dziewczynie, ale przejdźmy do szczegółów.
image 

❥Kto to jest?
Venus Angelic lub raczej Venus Palerno. Jest to nastolatka mieszkająca w Anglii.

❥ Jak to się zaczęło?
Zaczęło się od tego, ze nagrywała ona filmiki na youtube (vlogi), a internauci przekonywali ją, że wygląda jak mała, żywa lalka. Dlatego postanowiła jeszcze bardziej to podkreślić.

❥ Z czego zasłynęła?
Venus ubiera się w delikatne pastele, najchętniej w takie ubrania, które krojem - nie rozmiarem - przypominają dziecięce ciuszki. Wizerunek nastolatki z Brixton okazał się prawdziwym internetowym hitem.
Jest znana na całym świecie i ma tysiące fanów.
 
 
 

❥ Dlaczego postanowiła tak wyglądać?
To między innymi przez to, że interesuje się Azją, oraz tamtejszymi stylami, prócz tego od dziecka jej się to podobało.
Właściwie jestem taka od dziecka. Już w przedszkolu miałam obsesję na punkcie falbanek i kokard we włosach. Ani się spostrzegłam, a już byłam nastolatką i ludzie zaczęli mnie wypytywać co robię, by tak wyglądać. To wtedy zaczęłam kręcić filmiki wideo. Uważam, że to ważne, by mieć swój styl. Niektóre dziewczyny mogą być retro, inne niech stylizują się na Marilyn, inne jeszcze mogą sobie wybrać styl gotycki. A ja jestem żywą lalką. Nie zamierzam z tego rezygnować, ponieważ ubierając się tak czuję się szczęśliwa. 


 
 

❥ Co na to jej rodzice?
Venus ma tylko matkę Mar­ga­ret, która nie tylko nie sprze­ci­wia się dziw­nym po­my­słom córki, lecz nawet sama za­chę­ca ją do eks­tra­wa­gan­cji: odkąd dziew­czyn­ka skoń­czy­ła sześć lat, mama robi jej ma­ki­jaż. Teraz ko­bie­ta cie­szy się, że Venus zna­la­zła wła­sny styl i zy­ska­ła sławę. - Wcale się o nią nie mar­twię - mówi. - O więk­szy stres przy­pra­wia­ła­by mnie sy­tu­acja, gdyby córka przy­cho­dzi­ła do domu pi­ja­na albo wcze­śnie za­szła w ciążę. W rze­czy­wi­sto­ści jest tylko ładną dziew­czyn­ką, któ­rej za­le­ży na wy­glą­dzie. 

Venus i jej mama.
 

❥ A co mówią o niej inni?
Wszyscy ją podziwiają. Ma wielu fanów, którzy chcą być tacy jak ona. Wszystkim ludziom podoba się to co prezentuje ta młoda dziewczyna.
Ludzie pozytywnie na nas reagują, wspierają nas. Jestem dumna z Venus, liczę, że już niebawem znajdę dla niej agenta z prawdziwego zdarzenia. 

 
 

❥ Czy jest lubiana w szkole?
Venus nie uczęszcza do szkoły tak jak inne dzieci. Nauka odbywa sie w domu a uczy ją jej mama. Mimo tego dziewczyna nie jest gorsza, a wręcz przeciwnie. Jest bardzo inteligentna i dobrze wykształcona. Potrafi mówić w kilku językach (niemiecku, angielsku, japońsku i szwedzku). 

❥ Czy Venus ma przyjaciół?
Na to pytanie Venus tylko wzrusza ramionami.
Dziś najważniejsza jest dla mnie kariera. I bardzo ciężko na nią pracuję - zaznacza. A Margaret tylko kiwa głową z aprobatą. - Jest za młoda i zbyt niewinna na chłopaków - odpowiada. - Wielu młodych ludzi w jej wieku już uprawia seks i ma problemy z alkoholem. Nie chciałabym tego dla Venus i całe szczęście, że córka najwyraźniej nie chce tego dla siebie. 

Venus i Anastazja.
 

❥ Ile zajmuje jej ten nietypowy makijaż?
Venus przkonuje, że jej makijaż zajmuje jej ok.40min i dzięki jej filmikach każdy może wyglądać jak ona.
Mimo tego jest to też zasługa jej naturalniej urody.
Dlatego jest taka piękna i wyjątkowa - mówi z dumą mama. - Ma twarz dziecka i ciało kobiety. Również w jej charakterze jest coś dziecięcego.
 
 
 
 
A tu bez makijażu.
  

Po podsumowaniu moge stwierdzić, że jest ona wyjątkową i zaskakującą osobą. Podziwiam ją i także jestem jej fanką, ale nie interesuje mnie ona aż tak bardzo na codzień. Według mnie powinna być sobą -taką sobą, jaką jest teraz i za jaką ją pokochali ci wszyscy ludzie.
Jej popularność i sława ma też swoje minusy. Venus nie ma przyjaciół z którymi może szczerze porozmawiać i się spotkać, zawiera znajomości internetowe ze swoimi oddanymi fanami.
Prócz braku znajomych musi się też przyzwyczaić do tego, że jest zaczepiana na ulicy przez różnych mężczyzn, oraz hejtowana w internecie. 
Mimo tego jednak nie zamierza rozstawać sie z takim wyglądem.
 
image 

Jednak trzeba sobie postawić pytanie: Co dalej? Co gdy Venus będzie już starsza? Nadal bedzie wyglądać jak żywa lalka?

A co Wy o niej myślicie? Powinna robić to co robi? Czy nadal powinna ubierać się i malować na słodką laleczkę?
 
image 

Piszcie w komentarzach. Nie bójcie się powiedzieć od serca. Bądźcie szczerzy.
A ja teraz muszę już uciekać, bo naprawdę długo mi zeszło napisać tą notkę i zebrać materiał wraz z fragmentami wywiadu. Na koniec macie też link do jej występu w "Dzień Dobry TVN":

Venus Angelic in Poland
Zachęcam do obejrzenia!

9 komentarzy:

  1. fajny blog

    ja obserwuje twój a ty mój??


    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ją :D
    oglądałam jej wywiady, czytałam o niej sporo i widziałam jej filmiki :)
    jest taka słodka <3 i wykreowała naprawdę świetny styl :)
    wydaje mi się że póki jest młoda niech korzysta ze sławy i ze swojej urody :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę że jeżeli im to się podoba to fajnie, ja lubię zobaczyć oryginalnych ludzi.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie pada w majowke a mialam jechać na wycieczke rowerowa :(

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam Venus i bardzo ją lubie, często oglądam jej wywiady i o niej czytam :)

    Obserwuję i mam nadzieję żę się odwdzięczysz :)
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ją bardzo lubię bo jest śmieszna, straszna i słodka w tym samym czasie XD chociaż czasem jej głos potrafi nieźle mnie zirytować, ale cóż nikt nie jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądaa nawet bez makijażu, tak słodziutko ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne sa ♥
    wedlug mnie, to genialny pomysl, zeby pokazac siebie, a jednoczesnie wyroznic sie z tłumu ;)


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta dziewczyna jest świetna, słyszałam o niej wcześniej! Ale bez makijażu wygląda cudownie, jejku!
    Zapraszam do mnie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń