piątek, 1 sierpnia 2014

Fanpage

image Konbanwa! image

Tak, tak. Nie było mnie tu dwa miesiące. Cóż... no nie wiem czy jest sens się tłumaczyć. Po prostu miałam gorsze dni, brakowało mi natchnienia i ogółem nie miałam na nic ochoty. Wiem, że się na mnie zawiedliście, ale teraz mam nadzieję bywać częściej i zajmować się notkami tematycznymi. Myślę, że uda mi się Was zaciekawić.
 image

Skoro są już wakacje, to oczywiście muszę podjąć ten temat. Byliście gdzieś już? Jak je spędzacie?
Ja osobiście nic nie robię. Całymi dniami przesiaduję w domu i kursuję: telewizor - laptop, haha. Błagam powiedzcie, że jest chociaż jedna osoba, która podobnie spędza wakacje. W każdym bądź razie ja nie znoszę lata i nic mi się wtedy nie chce. To przez te temperatury.Wy pewnie jesteście bardziej aktywni? Napiszcie jak spędzacie czas w wakacje!
image 

Dobrze, a teraz przejdźmy do tematu notki. Jak wiecie (lub nie wiecie, ale raczej wiecie) na facebooku roi się od różnych stron, fanpage o azjatyckich stylach, Pastel Goth, Lolity itp. Bardzo mi się podoba to co te osoby robią, jak pokazują i prezentują reszcie świata te niesamowite style. Dlatego wraz z moją przyjaciółką też założyłyśmy taką stronę. 
Na początku miał to być fanpage poświęcony anime, ale nie bardzo byłam na to chętna.
Wolę raczej pisać o moich pasjach, a azjatyckie style właśnie nimi są! 
Tylko wiadomo jak to jest. Początki są trudne, dlatego pomyślałam, że może pomożecie zdobyć kilka Like?
Będzie nam niezmiernie miło jeśli pomożecie.
 

Link
image

Liczę na Waszą pomoc! A póki co żegnam się z Wami i czekajcie cierpliwie na kolejny post!

 

1 komentarz:

  1. Witaj w klubie. Moje wakacje są BARDZO podobne do twoich. Ostatnio jedynie trochę jeździłam rowerem, ale to tylko dlatego, że zepsuł mi się komputer, haha.

    OdpowiedzUsuń