sobota, 2 sierpnia 2014

Liebster blog award!

Hej, Hej!

Na początek myślę, że zauważyliście zmiany w wyglądzie bloga. Postanowiłam go trochę zmienić. Jego wygląd jak i sposób pisania itp. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Chce go utrzymać troche bardzoej w klimatach Pastel Goth. Czy mi się uda? Zobaczymy!

image 

Jakiś czas temu dostałam nominacje do Liebster Blog Award. I jestem z tego niezmiernie happy! Ale po kolei; Co to w ogóle jest?
  • „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Nie spodziewałam się tej nominacji, zwłaszcza, że osoba, która to zrobiła (Blog: Klik) wybrała tylko dwa blogi.


image 
Pytania:

~Kultura jakiego kraju interesuje Cię najbardziej? Co w nim Cię przyciągnęło.
Myślę, że odpowiedź nie jest trudna, mimo iż ja lubię wiele krajów i wiele narodów fascynuje mnie swoją kulturą. Ale skoro mam wybrać jeden to będzie nim Japonia (takie przewidywalne). Podoba mi się tamtejsza kultura, święta, które się tam obchodzi, zwyczaje itp. 

~Skąd czerpiesz inspiracje do zdjęć?
Cóż, jako tako nie widzieliście u mnie jeszcze za bardzo zdjęć z mojego życia, ani tym bardziej mnie, ale wkrótce może się to zmienić.
Inspiracje czerpie z innych zdjęć, oglądam ich setki dziennie! Dobrych fotografii nigdy za wiele.

~Kto i czym Ci imponuje?
Jest to przede wszystkim Usami-Chan. Czym? Tym, że ma własny styl i nie boi się go pokazywać. Takich ludzi powinno być więcej!

~Jaki azjatycki styl preferujesz? (O ile któryś zasłużył na to szczególne miejsce!)
Od dawna kocham się w stylu Pastel Goth i mam nadzieję, że kiedyś będę jego przedstawicielką.

~Jaką postać uznajesz za najlepszego pisarza/malarza/innego twórcę sztuki?
 Cóż... To trudne pytanie, ale od zawsze kochałam L.M.Montgomery. Jej książki po prostu mnie urzekły. Wiem, że ona jest taka znana i w ogóle, ale naprawdę zasługuje na uznanie. Jej książki są... są... Brak mi słów!

~Jakie osobistości są Twoją inspiracją i z jakiego powodu?
Cóż w wyglądzie to myślę, że Usami, Mariusz, no i sama nie wiem... A w sposobie bycia i istnienia to moim idolem jest Andy Biersack.

~Zaprezentuj mi proszę swoje ulubione zdjęcie.
Jakoś nie mam ulubionego zdjęcia... Niestety. Ale mogę pokazać art, który mnie bardzo urzekł:

Chce mieć taki obraz w pokoju!

~Jak reagujesz na negatywne i pozytywne opinie w Twoją stronę?
Na pozytywne to jakoś tak:
"Co? Ja? Chyba żartujesz! Na pewno nie" 
Lub coś podobnego.
A na negatywne to staram się nie zwracać uwagi, ale jak już trzeba to zwykle sarkazmem lub trochę agresywnie. Nie lubie gdy mnie ktoś obraża. Z resztą kto z nas lubi?

~Piosenką która idealnie opisuje Twoje szczęście jest?
Moje szczęście? Jakoś teraz nie czuję się szczęśliwa, bo mam problemy zdrowotne... Ciężko mi myśleć o szczęściu.

~Jakie jest Twoje zdanie o piciu alkoholu i paleniu wśród nieletnich? 
Szczyt chamstwa! Przecież w ten sposób dzieci (nie mówie tu o nastolatkach) szybko się uczą i też mogą tak robić. Nie popieram takiego zachowania. W ogóle te świństwa niszczą życie.

~Podaj mi proszę kilka swoich ulubionych blogów.


image 

I to już wszystkie pytania. A teraz pora, żebym to ja zadawała i nominował!

Pytania:

1. Jaką epoke w dziejach ludzkości uważasz za najbardziej interesującą?
2. Oglądasz anime? Jakie jest twoje ulubione?
3. Jak wyglądałaby planeta stworzona przez ciebie?
4. Wierzysz w jakieś mityczne stworzenie? Jakie?
5. Jaki kraj chciałabyś zwiedzić?
6. Skąd czerpiesz inspiracje?
7. Twój największy autorytet?
8. Co myślisz o serialach typu: Ukryta Prawda, Dlaczego Ja?
9. Jakiej muzyki słuchasz?
10. Twój wymarzony zawód w dzieciństwie i teraz?
11.Wolisz miasto czy wieś?

Nominacje:

 
Czekam na Wasze odpowiedzi!
 
 image 

Życzę wszystkim dobrej nocy!

6 komentarzy:

  1. Jejusiu, dziękuję zarówno za nominację jak i umieszczenie mojego bloga jako jednego z Twoich ulubionych ^^ Na nominację postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ;) Wygląd bloga - niesamowity! Kawał dobrej roboty. I oczywiście życzę powrotu do zdrowia <3

    http://be-like-ptysiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie miłe. ;A; Dziękuję z całego serduszka, odpowiem na nie z przyjemnością po najnowszej notce (już posta zaczęłam pisać). Trzymaj się cieplutko!

    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wyglądzik ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi ;*

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal nie wiem o co w tym chodzi, ale posta miło się czyta :)
    Gratuluje nominacji,.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny jest ten obraz!:O

    Prosiłabym o kliknięcie w link CHOIES tutaj http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/08/i-like-dots.html
    liczę na twoją pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń